تبلیغات
تبلیغات متنی
درباره‌ی ما
با سلام
سایت تنهابلاگ به طور رسمی از تاریخ 15 مرداد سال 1402 شروع به کار کرد.
هدف از فعالیت سایت ایجاد یک محیط سایت نویسی حرفه ای برای فارسی زبانان که سعی شده بر اساس نیازهای سایت نویسی کاربران پیش بریم و امکاناتی برای کاربران ارائه بدیم که مدیریت کامل یک سایت رو داشته باشند که روز به روز در حال تغییر و توسعه این سیستم هستیم.
و خیلی خوشحالیم که در طول این مدت توانسته ایم بهترین خدمات و امکانات را به کاربران ارائه بدیم و امیدواریم این پیشرفت همین طور ادامه داشته باشه.
پدیده سایت و سایت نویسی(سایت)با استقبال خوبی میان فارسی زبانان روبرو شده است و سایت تنهابلاگ با توجه به همین موضوع و با هدف ایجاد بستر و ابزاری مناسب برای ایجاد و مدیریت سایتها تاسیس شده است.هدف نهایی و بلند مدت سایت تنها بلاگ میزبانی از هزاران سایت و سایت نویس است و بدیهی است که رسیدن به چنین هدفی دقت و تلاش فراوانی را می طلبد. تنهابلاگ در ابتدای راه است و آنچه از آن مطمئن هستیم علاقه و اراده ما برای ارائه خدماتی مطمئن به سایت نویسان فارسی زبان است و امیدواریم کاربران تنهابلاگ نیز در رسیدن به چنین هدفی ما را یاری کنند.

طراحی سایت
سایت تنهابلاگ به گونه ای طراحی شده است که برای هر نوع کاربری با سهولت مدیریت میشود.
در طراحی سايت به سبکی و سادگی سايت در عين حال حرفه ای توجه بسياری شده است که اين امر باعث راحتی کاربر در حين استفاده ميشود .

معرفی مدیران
مدیر کل طراح و برنامه نویس : تنها بلاگ